BÍZZUK A SZOMSZÉD FÜLÉRE VAGY INKÁBB MENJÜNK BIZTOSRA!
KINEK és MIKOR ajánljuk a TÁVFELÜGYELT RIASZTÓT?
- Kivétel nélkül mindenkinek, aki riasztórendszer kiépítésében gondolkodik,
- Ha nem csak egy helyben szirénázó rendszert szeretne, hanem egy teljes körű védelmet,
- Mindazoknak, akik akkor is pontos információt szeretnének kapni a riasztó rendszer állapotáról, ha nem tartózkodnak a helyszínen.
A kiépített riasztó rendszereknél kétféle módon történhet a riasztás. Az egyik, mikor a riasztó helyi riasztásként működik. Ebben az esetben, bármilyen jelzést adnak le az érzékelők a központi egység felé, csak a kültéri, esetleg beltéri sziréna fog jelezni. Ennek célja a közvetlen környezet figyelem felkeltése, valamint az esetleges behatoló elrettentése. Semmilyen felügyeleti központ nem kap ebben az esetben értesítést a riasztórendszer állapotáról.
Itt lehetőség van arra, hogy akár egy meglévő vezetékes telefonra, akár egy külön GSM modulra csatlakoztassuk a riasztó rendszert, amivel a megadott telefonszámra hívást tud kezdeményezni a központi egység, de a jelzés pontos típusát ne lehet beazonosítani.
Másik lehetőség a 24 órás felügyeleti központ felé átjelző riasztó rendszerről leadott riasztás. Ezt nevezzük távfelügyelt riasztás jelzésnek. Ebben az esetben, nem csak a szirénák jeleznek helyileg riasztás esetén, hanem egy 24 órás diszpécser szolgálattal egybekötött felügyeleti központ fogadja a riasztó központi egysége által leadott jelzéseket, legyen szó riasztás jelzésről, rossz kód beütéséről, akkumulátor merülésről vagy áramszünetről.
Bármilyen, a felügyeleti központ által fogadott nem megfelelő jelzés esetén a diszpécser telefonon értesíti a tulajdonos által megadott személyt tájékoztatja a beérkezett jelzés típusáról, illetve riasztás jelzés esetén, amennyiben az ügyfél igénybe veszi a kivonuló szolgáltatást a járőrt is a helyszínre indítja.
Riasztás jelzés érkezése esetén a megbízott személynek jelszó bemondása szükséges ahhoz, hogy a diszpécser be tudja azonosítani és a megfelelő személynek adja az információt a riasztó jelzéséről. Itt lehetősége van az ügyfélnek, vagy az általa megbízott személynek, hogy rendelkezzen arról, kéri-e a járőr helyszínre vonulását, vagy téves riasztás esetén önállóan intézkedjen a riasztó jelzéseinek helyreállításáról. Ebben az esetben havidíj vonzata van a távfelügyeletnek, viszont így folyamatos 24 órás ellenőrzés alatt áll a teljes rendszer. Nem csak riasztás esetén, de műszaki meghibásodás esetén is értesítik az ügyfelet.
Fontos megjegyezni még azt is, hogy a Biztosító Társaságok a kockázati tényezőnél azt is figyelembe veszik, hogy ne csak elektronikus védelem legyen kialakítva az ingatlannál, hanem felügyeleti központ felé is átjelezzen.
A havidíj összege éves díjfizetési gyakoriság választása esetén csökkenthető. Szeretném felhívni arra is a figyelmet, hogy a távfelügyeleti átjelzésen nem érdemes spórolni, a riasztó rendszer kiépítésénél, hisz nagyjából 1 napi költsége nem haladja meg a reggeli kávé összegét! TV-t sem azért vásárolunk, hogy csak az üres képernyőt nézzük, hanem valamelyik szolgáltató csatorna csomagját is igénybe vesszük, melyért úgyszintén havidíjat fizetünk.
Riasztó kiépítésénél azon ügyfeleinknek, akik a távfelügyeleti szolgáltatást is igénybe veszik kedvezményt biztosítunk a rendszer kiépítésének munkadíj költségéből!
Cégünk vállalja a már kiépített riasztó rendszerek távfelügyeleti rácsatlakozását is. Amennyiben hűség szerződést vállalnak ezen ügyfelek, havidíj elengedési kedvezményt nyújtunk!